Ο επαγγελματικός Τουριστικός οδηγός gtp ανανεωμένος (2021)

Ένα εργαλείο στα χέρια του επαγγελματία

Ο έντυπος επαγγελματικός τουριστικός οδηγός Greek Travel Pages είναι η “βίβλος” της τουριστικής βιομηχανίας. Περιλαμβάνει ακριβείς και πρακτικές πληροφορίες για τον επαγγελματία στον τουρισμό.

Πλήρως ανανεωμένη έκδοση

Αναμορφώσαμε πλήρως την έντυπη έκδοση του GTP. Το τεύχος του 2021 σηματοδοτεί μια νέα εποχή του έντυπου οδηγού. Νέα διάταξη, νέα σαφέστερη μορφή, εστίαση στους πελάτες μας, ποιοτικό περιεχόμενο και βιωσιμότητα.

Περιεχόμενα του gtp

Ο έντυπος τουριστικός οδηγός gtp (greek travel pages)

Θέλετε να εντάξετε την επιχείρησή σας στο gtp;

Θέλετε να προβληθείτε στο gtp;

Αναλυτική παρουσίαση ύλης

Hotels & Lodgings

Τι είδους καταλύματα περιλαμβάνει η ύλη του gtp;

Στον τομέα Hotels & Lodgings παρουσιάζονται όλα τα είδη τουριστικών καταλυμάτων στην ελλάδα (ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια, βίλες, επιπλωμένα διαμερίσματα, ξενώνες, hostels κλπ).

Ποιά η σειρά παρουσίασης;

Όπως και στον υπόλοιπο οδηγό, η ύλη παρουσιάζεται σειριακά ανά τοπωνύμιο (γεωγραφική περιοχή που μπορεί να είναι περιφέρεια Καλλικράτη, Δήμος, ή ονομασία κοινότητας) με αλφαβητική σειρά (π.χ. Achaia, Agathonissi, Ag. Konstantinos κλπ) και εντός κάθε γεωγραφικής περιοχής τα καταλύματα παρουσιάζονται σειριακά με βάση:

  1. την κατάταξη (π.χ. 5 αστέρια) και
  2. το όνομα του καταλύματος

Ποιά καταλύματα παρουσιάζονται;

Στον επαγγελματικό οδηγό gtp δύναται να παρουσιαστούν όλα τα καταλύματα που λειτουργούν νόμιμα στην ελλάδα και φέρουν τη σχετική άδεια λειτουργίας και το ειδικό σήμα του ΕΟΤ με τον αριθμό ΜΗΤΕ (Μητρώο Τουριστικών Επιχειρήσεων). Τα στοιχεία του κάθε καταλύματος που δημοσιεύονται αποτελούν προϊόν διασταύρωσης των στοιχείων που δηλώνονται από τον εκάστοτε διευθυντή του καταλύματος και του οικείου ξενοδοχειακού επιμελητηρίου, ένωσης ξενοδόχων, ή άλλου συλλογικού οργάνου.

Συνδρομές & στυλ παρουσίασης

Οι συνδρομητές μας έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν από 3 βασικά είδη συνδρομής στον έντυπο επαγγελματικό οδηγό gtp.

  • BASIC Περιλαμβάνει Διακριτικό Τίτλο/Επωνυμία/Κατάταξη + 16 Γραμμές κειμένου
  • BUSINESS Περιλαμβάνει Διακριτικό Τίτλο/Επωνυμία/Κατάταξη + 24 γραμμές κειμένου + φωτογραφική απεικόνιση 47×28χιλ.
  • PREMIUM Περιλαμβάνει Διακριτικό τίτλο/Επωνυμία/Κατάταξη + 32 γραμμές κειμένου + φωτογραφική απεικόνιση 95×60χιλ., + λογότυπο.

Όλα τα καταλύματα-συνδρομητές του έντυπου επαγγελματικού οδηγού GTP, παρουσιάζονται χωρίς επιπλέον χρέωση με ανάλογα στοιχεία και στην ιστοσελίδα www.gtp.gr που αποτελεί την ηλεκτρονική απόδοση του έντυπου οδηγού.

Κάθε είδος συνδρομής αντιστοιχεί και σε ένα από τα εικονιζόμενα στυλ παρουσίασης στις σελίδες του οδηγού.

Γενική σημείωση

To GTP συμπεριλαμβάνει ΔΩΡΕΑΝ στην ύλη του τα στοιχεία των ξενοδοχειακών μονάδων για τους Έλληνες συνδρομητές του, επαγγελματίες του τουρισμού, με σκοπό τον εμπλουτισμό των πληροφοριών των θεματικών χώρων του εντύπου. Η ενέργεια αυτή δεν νοείται ως πληρωμένη καταχώρηση και επ’ ουδενεί δεν αποτελεί δικαίωμα του συνδρομητή. Γνωρίζουμε ότι το GTP έχει πολλούς συνδρομητές επαγγελματίες του τουρισμού στο εξωτερικό, αλλά και Έλληνες μη επαγγελματίες οι οποίοι δεν αναφέρονται στο έντυπο.

Πως προυσιάζεται το κάθε κατάλυμα;

Στην καταχώρηση/παρουσίαση των συνεργατών του GTP, ακολουθείται συγκεκριμένο λεκτικό τόσο στην ηλεκτρονική όσο και στην έντυπη μορφή του επαγγελματικού οδηγού.

Κείμενο παρουσίασης

Tα περιγραφικά κείμενα που μας αποστέλλουν οι συνδρομητές μας με τα χαρακτηριστικά της ξενοδοχειακής τους μονάδας προσαρμόζονται σύμφωνα με τους κανόνες (πρότυπα) της σύνταξης του εντύπου μας προκειμένου να διασφαλίζεται η εγκυρότητα, ομοιογένεια και αμερόληπτη παρουσίαση των πληροφοριών που δημοσιεύονται στις σελίδες του GTP.

Οποιοσδήποτε επιθυμεί να διαφημιστεί με κείμενα και παρουσίαση της επιλογής του παρακαλούμε όπως επικοινωνήσει με τμήμα πωλήσεων στο τηλ. 2103247511.

Πρότυπα & εξαιρέσεις καταχωρήσεων

Σύμφωνα με το παραπάνω σκεπτικό, στις δωρεάν καταχωρήσεις στοιχείων ξενοδοχειακών μονάδων της Ελλάδας δεν περιλαμβάνονται:

  1. Χαρακτηριστικά υποκειμενικά, ή και αμφίβολα επίθετα Π.χ. “Panoramic View”, “Best Spa in Greece”, “Private Beach” (ψεύδος σύμφωνα και με το νόμο).
  2. Αόριστες πληροφορίες Π.χ. “Short distance from the beach”. Ζητούμε ακριβή απόσταση.
  3. Περιγραφές οι οποίες αποτελούν διαφημιστικό περιεχόμενο όπως “…modern decoration by designer ΑΑΑ.
  4. Διακριτικοί τίτλοι εγκαταστάσεων, μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο στην προνομιακή συνδρομή.

Στατιστικά

Διανομή

%

Τουριστικές επιχειρήσεις & Επαγγελματίες

%

Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις

%

Οργανισμοί, υπουργεία, φορείς του τουρισμού

%

Διεθνείς διοργανώσεις και εκθέσεις τουρισμού

Κυκλοφορία

Ετήσια τεύχη

%

Συνδρομητές

%

Μη Συνδρομητές